tirsdag 27. april 2010

...en oppdatering.. ;-)

...nytt innlegg - og VIRKELIG på tide, siden det forrige var i november! :-O
Mye har skjedd siden sist...fine ting og triste ting.
Verst av alt var at den skjønne pusen min ble påkjørt og måtte avlives rett før jul.
Skjønne nydelige Singha'n min...hun ble ikke 5 år engang. :-(
Merker jeg blir trist og lei og gråtkvalt bare av å tenke på det...






...min skjønne Singha-pus....


...og det kommer jo strømmende tilbake når andre-pusen min er "lagt inn på sykehus" i dag med et mystisk virus (eller det er det de mistenker, ihvertfall...)

Det er så mye glede med dyr...men så utrolig trist når det skjer noe..

Den gledelige dyre-nyheten er Pepsi: en svart og hvit gardinklatrer som jeg hentet på Dyrebeskyttelsen i januar. :-)

(....hva finner jeg under her, da??) ;-)
Kattunger har en egen evne til å få folk rundt seg til å smile...og han er herlig sånn.
Enten han jakter på sin egen (veldig lange!) hale, hyler fordi han tror han er ensom (sitter bak en vegg og kan ikke se oss) eller bare ligger og drømmer på sofaen (med lydeffekter)....latteren sitter løst her hjemme.... :-)

Andre spennende ting som har skjedd:
- Launch med vakre Oasis of the Seas i Florida. Anbefales! :-D
- Ny jobb! :-D :-D Begynner i Escape Travel (http://www.escape.no/) 1.juni og gleder meg vilt. Det blir deilig å slippe sentertider og andre ting som fort kan gjøre hverdagen til et slit...
Dog: man vet hva man har, men ikke hva man får.... Allikevel gleder jeg meg stort og har STOR tro på at dette blir kjempebra!
- Besøk av min venninna fra Irland, med påfølgende Norges-"turne". ;-)
- Ferie til Thailand: fjerde gang jeg er i dette vakre landet - denne gangen med min kjære mamma. Thailand er like vakkert som alltid...sukk.

- Mistet kameraet mitt. Igjen. Dette var det femte kameraet på 1,5 år. Jeg tror ikke jeg fortjener å ha kamera jeg.... Men har bestilt meg nytt..i den troen på at KANSKJE denne gangen... hehe
Sikkert masse mer å fortelle, men dette er hovedtrekkene..
Så gir jeg et (forsinket) nyttårsforsett til meg selv om å prøve å oppdatere liiiittegranne oftere..! :-D

Ingen kommentarer: