onsdag 11. november 2009

Reisetips

Mange kommer med boktips på sidene sine - jeg kommer med dagens reisetips.

Størst og best....London!

Dette er byen for alle storbyjunkier. Her har man alt!!
Shoppingen er ut av denne verden...! :-D

Min favoritt er Primark, som er en billig-kjede i Oxford Street. Her finner man alt fra klær og sminke til tepper og kofferter....til ufattelig lave priser!
Men hele Oxford Street er jo bra i seg selv...! :-)
Prøv også litt andre steder. På Kensington High Street finner man mye av de samme butikkene som Oxford Street, men litt mindre folk. Og min personlige favoritt: Camden Market.
Dette er et heeelt annerledes område...her er det litt annen stil enn High Street-gatene. Alt fra goth-stil til barneklær...og billig og prutbart.

Dette er også stedet å ta en skikkelig pub-frokost! Mmmmmm...
Og puber er det nok av i London... :-)
Jeg elsker å sitte på pub - gjerne på dagtid med gode venninner, hvor livet tusler og går på utsiden, og man kan sitte å skravle og le for seg selv. Det er utrolig herlig...

Ikke minst har man London's severdigheter...og de kryr det av!

Mine beste London-tips:

- Kjøp gjerne flerdags-kort på t-banen
- Sett av flere timer til Primark
- Begynn dagen med pubfrokost og kos deg på Camden Market
- ..på en solfylt dag; ta en tur i London Eye.


GOD TUR! :-D

Ingen kommentarer: