mandag 2. november 2009

Treg treg treg...

Jada, jada...jeg veeet jeg ikke er verdens beste til å oppdatere bloggen. Går litt i bølger her, merker jeg..
Men nå har høsten, og også vinteren, kommet over oss - så da har jeg kanskje tid igjen.

Innimellom jobbing og reising har jeg hvertfall begynt med litt andre interesserer; nemlig italienskkurs!
Skrekken var stor da det viste seg at min første "oppgave" som elev igjen, var å pugge uregelmessige verb!!! GRØSS OG GRU!
Ikke lett bare det. Også er det vanskelig å komme inn i "skolemodus" igjen...særlig når det kun er en gang i uka... Uff...
Men så er det litt moro også, da...

Reist litt har jeg også gjort siden sist. Lisboa har blitt besøkt med 7 gale venninner, og så kom det 3 Kanariøyer på 6 dager...puuh.
Neste "utfordring" - om 3 uker reiser jeg til USA for å gå ombord i verdens største cruiseskip; RCCL sin nye, vakre
Oasis of the Seas!
Bildet til høyre er fra testseilingen i Finland - her snakker vi STØRRELSE!!!!
(hentet fra http://www.travelmole.com/)

Her kan dere se skipet passere Storebæltbroen med minst mulig margin på vei til sin nye hjemmehavn i Fort Lauderdale, Florida;
http://www.youtube.com/watch?v=Bc3hnAKeKOc

Gleder meg vilt til denne turen! Og til å møte venninner og gamle kolleger, bl.a. Villemo og Lille Speil...
Sees om 3 uker, damer... :-)

2 kommentarer:

Silje Viken Skarlund sa...

.....åååå som jeg gleder meg!!! Hilsen lille Speil

villemo sa...

Det kommer til å bli helt rått...